Cigdemkinali21 doğuracaksın 🙈 yani ben doğuma giderken öyle olmuştu o yüzden dedim. Ama tabi doktor görsün mutlaka sorun da olabilir herkesinki aynı değil sonuçta. Takipli olduğunuz hastanenin aciline gidin bebeğe bakarlar en azından. Bebek hareket ediyor demi yani allah korusun bebeğe bişey olduysa da bu belirtiler olabiliyor. Bence doktora görünün bir an önce inş doğumdur ☺️ Sağlıkla gelsin