Ilkim_05 Eceatesx Rabbim sağlıcakla buyutmeyi nasip etsin inşallah hosageldi miniginiz😍 nasıl oldunuz, anestezi flan ve sezaryen sonrası çok zorlandinizmi benimde az kaldı sezaryen düşünüyorum bi korku heyecan ilk doğumum olacak
Ilkim_05 Betfer evet canim belden uyuşuk hem göreyim o anı tadayım.istiyorum Allah nasip ederse , normale cesaret edemiyorum
Gulden23 Sonda ne için takılıyor? Ben de 37+5 de planlı olacağım. Yanımda neler götürmeliyim ? Neden bol bol yürü diyorlar yürümek dikişlere zarar vermiyor mu canımız acımıyor mu? Hemen sütümüz geliyor mu? Gözünüzaydın 😍 Allah analı babalı büyütsün ♥️
Eceatesx Gulden23 hemen sütüm gelmedi malesef ve hala gelmiyor sürekli yürümek dikişlerle iyi geliyor hareketsiz kalınca kalkamıyorsn sonda takmadilar bana canım acıyor ama ağrı değil yanma var