esrvl Hanımlar salı günü randevum var 37 haftalık oluyorum o zaman doktora desem çatı muayenesi yapar mısın diye yapar mı? Doktoruma randevu bulamadım bu başka doktor. Siz 37 de çatı muayenesi oldunuz mu?
Austosprensi_ esrvl ben 37 olucam haftaya ebe yapıyor çatı muayenesini doktor değil doktoruna söyle belki doktorun 38 de yapıyordur bazi doktorlar yapmıyor degisik bakalim
esrvl Austosprensi_ benim gideceğim başka doktor. Doktorum 38 de çatı muayenesi yaparız demişti ama o zamana kadar yine randevu yok bakalım gittiğim doktora soracağım.
rosatue esrvl her doktorun sistemi farklı oluyor sanırım. O haftadan beri her hafta açıklık muayenesi de oluyorum. Doğumu tetiklediği bilgisi doğru değil öyle olsaydı çoktan doğurmuş olmam lazımdı. Belki muayene esnasında farklı bir işlem yapıyorlarsa tetikleyen odur