Kızlar fikirlerinize ihtiyacım var 😀
28 i eşimin doğum günü 3 gün var ben şuan 36+4 oldum o gün 37 olacaz inşallah
ve ben dışardan hediye almak yerine evde kendim bebeğimle ilgili bişeler hazırlamak istiyorum
sizce neler yapılabilir nasıl bişe hazırlayabilirim 😍