Burcu582 canım bence ikili test yaptırma. Ben yaptırmak istemiyordum çevremdekiler ısrar edip niye yaptırmadın diye üstüme gelince gittim yaptırdım. Risk değerim 1/170 çıktı. Üstelik ense kalınlığımız 1 mm , burun kemiğimiz var ve ben 22 yaşındayım. Riskin çıkmasının tek nedeni kanda ki beta hcg değerimin yüksek çıkması. Öğreneli 1 hafta oldu ama bana sorarsan ömrümün yarısı gitti. Bu düşünceyle 5 ay beklemek çok zor. Ve mecbur kalarak genetik test yaptırdım. Genoks laboratuvar ında nifty testi 1500 tl ye yaptırdım. Sonucun gelmesine daha 1 hafta var. Ama çok zor bi süreç. Eğer şimdi ki aklım olsaydı kesinlikle yaptırmazdım. Bazen irdelememek çok daha iyi. Zaten bundan sonra da hiç bi şekilde test vs. Yaptırmayı düşünmüyorum. Sen bilirsin yine de.