Gamzelim 32 haftalık hamileyim dünden beri yoğun şekilde akıntı var ve sanki adet sancısı gibi cok az ağrı kızlarr normal mi bu ? Hareketleri normal
Emineslh Gamzelim canım bence normal çünkü benimde akintim 1 haftadır arttı ve sancılar hafifte olsa var bugün doktorum 5 defadan fazla kasılma olursa 15 falan o zaman hemen gel dedi ve magnezyum verdi 33 haftalık oldum yeni
Oglununannesi Gamzelim benimde 31+3 den beri akıntım oluyor ama nasıl desem afedersin yapış yapış sürekli gelmsede bir geliyor nişan gibi mübarek hatta ilk geldiğinde nişan sanıp doktora koştuk meğer enfeksiyonmuş😑🤦🏼♀️
Gamzelim Emineslh canım ama 2 saate bir afederain ic camaşırımı değiştirmk zorunda kalıyorum ve tuhaf kokulu, cok fazla agrı yok karnımda ama cok az adet sancısı tarzında ama geciyor sonra progestan aldım bende
Oglununannesi Emineslh 5 defadan fazla derken canm benm bazen oluyor kasılmalar sık sık ama randevumuza 6 gün var 32+1 im😶😶😶
Saganak Gamzelim mantardan dolayı benimde o haftalarda öleydi 35 oldum hala öyle.Kahrolası mantar 35 haftadır çekiyorum 😒
Cypriot Endişelendirmek için değil aksine temkinli olmanız için yazıyorum. 33-34.haftalar arasında aynı durumu yaşadım. Kasılmalar düzenli gelip gitmeli diye biliyoruz mesela hepimiz, benim belimden vuran hafif adet sancım vardı. Bende kasılmam yok, düzenli falan bi durum yok diye doktora gitmedim. Bebeğimin hareketleri de düzenli olunca tabi endişe etmedim. Gündüz sancım olmuyordu akşam başlıyordu, öyle çok fazla değildi. En son ne olur ne olmaz diye doktoruma yazdım gel bakalım dedi ve gittiğimde sancılarım nst'de 90 civarında ve 3 cm açıklığım çıktı, doğum başlamıştı ve durduruldu. Endişe tabiki etmeyin, illa böyle olacak diye bi durum zaten yok, belki kendinizi yormuşsunuzdur, belki yalancı sancılardır çünkü zaten bu haftalarda belli bi sancı normal. Ama yinede doktorunuza bu durumu belirtmekte fayda var en kısa zamanda.
Hasanmelek Bende 31+3 deyim 1 kaç gündür karnımda ağrım sızım var bugün kontrol a gittim kızım 1.840 grm 18 cm uzunluğunda doktor kızınız uzun boylu çok iyi duruyor dedi hatta haftasından 2 hafta ileride gidiyor dedi ve plasentada bi köşesinde dokuda kanama var dedi bu ilerlerse mecburen seni erken doğuma almak zorunda kalucağız dedi cumartesi günü 32 haftaya giriyorum o gün çalışa bilir raporu almaya gidicem kızımada bakıcak terkrar inşallah ilerleme olmaz
cennetinsusu Hasanmelek Evet canım 18 olamaz boyu yanlış anlamışsındır 😊 ben 31+5 te 1691 kg 44 cmdi. Ultrasonda Fl yazıyor. Oradaki rakamı 7 ile çarptığında boyu ortaya çıkacaktır.
Hasanmelek blackwhite 35 cm miben ozaman ultrason kağıdında yanlış yeri okudum köşede 18 cm yazan biyer vardıo boyu olduğunu tahmin ediyorum
EliffGrses 30.haftadayız hep bır korku sankı ıdararımla beraber suyumda akıyomus gıbı hıs verıyor aslında psıkolojık gıbıde gelıyo bugun ole bır hıs yasadım nedense sonra sag kasıgıma hafıf bır agrı olustu bır kac sanıye su an korkuyorum harekette edıyor endıselenmelımıyım bilmiyorum kafayı yicem rabbım tez zamanda herkesın evladına sag saglım kavustursun insallah 🙏🙏🙏