Zeysezer Kızlar hamilelik çizgisi yukarı doğruysa erkek aşağı ise kızmış diyolar 😅 sizlerde nasıldı 12 haftalığım bugün çok hafif belli belirsiz aşağı doğru gördüm ☺️
gokcekocyigit07 Zeysezer hiç alakası yok ya hurafe 😅 neredeyse boğazıma kadar çıktı çizgi ve kızım olacak nasipse 👍
Surik Zeysezer benim en başından beri göbeğimi alt tarafında ve erkek bunun çizgiyle alakası yok bence ilk oğlumda üsttede vardı çizgi
Fatmanur123nrt Zeysezer bende duydum onu ama benimde aşağı doğru ve kızım olcak inşallah hamile olmadan öncede karnımda bi çizgi vardı aşağı doğru pek inandırıcı gelmiyor kimisinde hiç olmuyor ben beyaz tenliyim hemen belli etti sadece
Fatmanur123nrt Zeysezer belli bi tarih hatırlamıyorum hamile olmadan öncede benim karnımda çizgi vardı kahve tonunda aşağı doğru göbeğim büyüdükçe belle oldu sadece
Ptttssse Ben hamile değilken de çizgi vardi göbek deliğinin altında , simdi de üstünde oluşmaya başladı cinsiyet erkek
AseLenaMom Zeysezer Ben 29 haftalığım yukarıda ince bir çizgi aşağıda ise biraz daha kalın bir çizgi oluştu 🥰 Hurafelere inanma benimde kızım olacak komple çizgi var yani😂
Zeysezer AseLenaMom of ben aslında böyle şeylere inanmam da etrafımdakilerin yorumları insanın kafasına zorla sokuyolar 😂😂
sedacelikss Ablamın göbeğinin üstünde de var kız,benim sadece göbeğimin altında var daha cinsiyeti kesinleşmedi,kuzenimde hiç çizgi olmadı erkek oldu. Hemşire bana yukarda aşağıda değilde çizgi yamuksa kız dümdüz iniyorsa erkek demişti
Tugbaaygt Zeysezer 27. Haftadayım yeni yeni çıkmaya başladı kızımda da aynı şekildeydi oğlumda da aynı şekilde ilk defa duydum 🙂