5 sene orada çalıştım bebeğiniz açısından görüp görebileceğiniz en iyi yenidoğan yoğun bakıma sahip. Çocuk doktorlarıda aynı şekilde çok ilgilidir. Şuan ankarada yaşıyor olmasam kesinlikle orada doğum yaparım. Kadın doğumdada kenan bey işinde çok iyidir .