İlk hamileliğimde hazırlıksız yakalanıp sezaryen doğuma girmiştim 36 haftam dolmadan. Ben de çok utanmıştım. Ama insanların umrunda bile olmadı. Ebe geldiğinde bakmadan halledicem utanma tamam falan demişti sağolsun. Takmayın kafanıza çok fazla kim bilir neler görüyorlar