Portakalgeliyor Hkk0809 Ben uzun bir elbise tercih edicem suan giydiğim için çantama koymadım yıkatıp koyacağım rahat bol birşey bence kurtarıcı olucaktır :)
gokcekocyigit07 Hkk0809 uzun elbise ile çıkmıştım bir de yazma, hele de sezaryan olunca en rahatı elbise oluyor bence.
Sevilss Hafissee bende pijama ile çıkmıştım şuan hatırladım bu sefer ne giyerim bilmem eşofman la çıkarım heralde 😄
Ays0 Hkk0809 Hastane evime aşırı yakın ve planlı sezaryan olacağım. Elbise giyip gitmeyi dönüşte de o elbise ile dönmeyi düşünüyorum
Hafizeplt Hkk0809 bende elbise giyerim diye düşünüyodum ama bugün çok rahat bi eşofman takımı aldım 😅 o zamanki halimiz neye uygun olursa belki erinip pijama ile çıkarız🤭