21+2yim 19. Haftada pıtt pıtt olarak hissettim kızımı ihtimal verdim ilk gebeliğim çünkü. Sonra bu pıt pıtlaarr sıklaştı özelliklee yemek yiyip sırt üstü yattıgımda sonra doktorumaa sordum bebeğin tabi dedii😍 kasık ve bel ağrım yok. Kalça agrısı var bende gebelığimin basından beri var fakat bu ara daha cok ağrıyor