Seydaa06 Incia çatlaklar için jel krem kullanan var mı önerir misiniz acaba? Yoksa bio oil mi almalıyım 🌸
Afrartis Seydaa06 incia kullandım iki tüp, kokusu harika değil ama nemlendirmesi gayet yeterli. Bio oil’in yeni çıkan temiz içerikli versiyonunu alacaksanız olabilir ama eskisi petrol içeriyor, kullanmasanız daha iyi
Addile Seydaa06 bio oil kullandim ama ben çatladım. Genetik diyorlar ne kullanırsan kullan diyorlar görmcelerm bişey kullanmamlş çatlamamşlat ama bem aniden kilo aldm herhlde ondan 32. Haftaya kadar hiçbişey yoktu
Merve6hg Bio oil çok güzel, yumuşacık yapıyor,kokusu da.agir değil, kilo aldığım için mi yağdan dolayimi bilmiyorum ama catlaklar hafifledi sanki
Ays0 Ne sürersen sür yapın müsaitse vicdanına kadar catliyorsun 😂 bio oil ve lierac sirayla sürdüm şuan alt göbeğim, kalcam ve basenim harita 😏
Seydaa06 Ays0 yapı meselesi tabiki orası öyle 😂 ama kullanmazsam da içim rahat etmeyecek hindistan cevizi yağı kullanıyorum 20. Haftamdan beri bitmek üzere yeni birşeye geçeyim dedim
Lunayko Ben incia ve bio oil ikisini elimde karıştırarak birlikte kullandım çokta memnunum tavsiye ederim. Incia çok yoğun kıvamlı tek başına yedirmesi zor oluyor ikisini karıştırırsanız daha kolay yayılıyor🍀
oglumubekliyorumm Seydaa06 mustela , incia , hindistan cevizi yağı , remolent 4ünüde kullandım ama bence en en en iyisi incia
Ays0 Seydaa06 Dene tabii belki de çatlamazsın ya da en azından elimden geleni yaptım diyor insan mesela ben şuan içimden bir canlı çikiyor kolay mı olur bu kadar moduna girdim 😂😂
Lunayko Seydaa06 tabi ki elinizdeki herhangi bir yağ ile de karıştırabilirsiniz ben 36.haftadayım çok memnunum ikisinden tüm gün nemli kalıyor sürdüğünüz bölgeler🍀
Aylinsemih Seydaa06 eczanede çalışıyorum bende mustela lierac alicaktim işyerindeki abinin eşi yeni dogum yaptı uvela kullanmış bunu al bana dua edersingerçekten öyle oldu öyle oldu eski catlaklarim gitti ve mustela 250 uvela 60 70 tl