MMmommy 17+2 yiz her şey güzel şimdilik babamız koronaya yakalanmasaydı 😊 ama o da iyi çok şükür bebişimle kendimi ayrı odada izole ettim , 1 kilo aldım sadece ve dün bebeğimin pıt pıt pıt yapışına tanık oldum ilk defa 🤲🏻 Cinsiyetimizi 12. Haftada öğrenmiştik hala değişmedi inşallah prensesimiz olacak 🌸🐣😍