Ebru hanım ayrıldı karşısına klinik açtı Aygün hanıma gittim 9 ay boyunca 16 gün önce normal doğum yaptım ve kendisi sürekli sezeryan sonrası doğum yaptıran biri daha bugün instagramdan tekrardan paylaştı bakabilirsiniz Aygün mammadzada..ben çok memnun kaldım gayet titiz hijyen olarak çok dikkatliler ebeler doktor vs ilgisi alakası desteği hep ön plandaydı birkerede olsa gitmenizi tavsiye ederim🌸