asyaebrar Gebe olduğunuzu sağlık ocağınıza bildirdiniz mi çoğu yerde bildirmeniz gerek diyor 8+3 deyim
B123N asyaebrar bildirmelisin tabiki. 20. Haftada aşıların başlıyo. Takıbını sağlık ocağı yapıyor. Kdu takıbınde ol tabı ama saglık ocağındaki doktorunun tKibinde de kalmalısın
bahtnurr1 Bulunduğun yerde sistemde kayıtlı olduğun sağlık ocağı varsa zaten doktor kontrolünden sonra onların sistemlerine düşüyor arıyorlar , tekrar bildirme yapmadım ben