Beety26 kız erkek yok canı nezaman isterse ozaman gelir benm ki erkek mesela son adet tarihine gore ayarlayınca 17 ağustos dogum gözüküyor ama sezaryan olcağı icin doktor 8 ağustos demişti ama bebek 1 hafta one çekmiş kendini 2 ağustosta olucaktım ama bugün rahatsizlandim hafta içi alma olasılıkları var yani