oglumubekliyorumm NESLIHAN_ ben ilk sağlık ocağına gittim biz yapmıyoruz hastanede yaptırman gerekiyor dediler canım demek ki her sağlık ocağı yapmıyor
Aylinsemih NESLIHAN_ evet canm yapıyor öncelikle doktor kaç gr lik istediyse eczaneden alıyorsun aç karına iciyorsun 1 saat sonra kan vs alıyorlar okadar
NESLIHAN_ elfmoom en iyisi sağlık ocağına sorup gitmek bazı kişiler de yapmıyor diyor bazıları yapiyo diyor 😇
bahtnurr1 Bazı yerler yapmıyor , bırakın sağlıkocağını kadın doğum doktoru olmayan hastane bile yapmıyor (özellikle küçük ilçelerde)