masalinAnnesii3006 Yarın 38+3 de sezeryan günü almaya gidicem ilk doğumum sezeryan olduğu için planlı bir doğum olacak acaba kac gün sonraya verirler ?
Deniizzz masalinAnnesii3006 sanmıyorum bekleyeceklerini sağlıkla kavulun inşallah bebeğinize 😌 çok heyecanlandım sizin için😍
masalinAnnesii3006 Sedakbyk Peki arada kaç ay yada yıl vardı çünkü benim oğlum 5 aylıkken hamileydim ben