Selam kızlar ❣️Bundan 10 gün önce falan yine forumda post açmıştım üçlü testimde NTD (nöral tüp defekti)yüksek çıktı diye bunun için detaylı ultrasona gireceğim beklediğim gün geldi yarın saat 11 de detaylı ultrason randevum var sizlerden tek isteğim lütfen bebeğim için dua edermisiniz korkulacak birsey çıkmasın Rabbim korktuğumuza uğratmasın bugün sizlerden tek dileğim sadece o güzel dualarınıza ihtiyacım var Allah şimdiden razı olsun 🙏🏻😔