Seranad FusunF benimde öyleydi ve benim kanama alanlarım çoktu sıcak duşa girmemeye çalış oturarak duş al bide ben öyle yaptım o zamanlar. Hala daha ayakta almıyorum duşu
Mlhameliha FusunF benim kanama alanım var canım neredeyse hergün duş alıyorum çok sıcak olmasın tabureye oturarak yapıyorum bende
Caglaluna FusunF ben de senin gibiyim🥺 soğuğa yakın ılık suyla duş alıyorum ama çok sık almıyorum genellikle yatıyorum. Allaha sığın canım
Betfer FusunF bende duşa girince mal mal düşünüyorum boğulacak gibi oluyorum o düşüncelerden . Sanırım sende kanaam alanını düşünüyorsun
FusunF Seranad zaten ben ılık hatta hafif soguk ile yıkanıyorum havada sıcak malum oturarak daha mi oluyor
Seranad FusunF bence daha mantıklı zaten kanama alanın varsa yorma kendini gün içinde de uzan hep iş falan yapma