Esrasoner Bu ay hamile olduğumu öğrendim, öğrendiğim günde dahil olmak üzere sürekli adet ağrısı var gibi çekiyorum. Son günlerde azaldı ama akşamüstü ve geceleri ağrım oluyor ve adet olcakmısım gibi hissediyorum normal mi?
Ebrumrc Esrasoner çok normal canım bendede oldu doktoruma sorduğumda çok normal olduğunu söyledi 19 haftalık gebeyim ve hala ara ara oluyor 😊
Aylinsemih Esrasoner geçmiş olsun camm sız gene doktora söyleyin böyle böyle agrım oluyor diye herkezde aynı şey olucak diye bisey yok en azından bisey varsa tedbirini alırlar bende hic olmadi
duriskonunannesi Esrasoner kanama,lekelenme veya çok şiddetli ağrılar yoksa gebelikte nor al kabul ediliyor ,büyüyen rahmin, tutunan bebeğin baskısı ve ağrısı ,keseyi gördünüz mü ?
Esrasoner Ebrumrc korktum bende 🥰çol teşekkür ederim. İnşallah kucağınıza sağlık lıbir şekilde almak nasip olur 😇
sedacelikss Çok normal 15 haftalık olduk şimdi yeni yeni bitti o ağrılarım,başlarda sürekli tuvalete gidiyordum düşük mü yapıyorum kan var mı diye🤦🏼♀️