Tusami https://resimyukle.io/r/mvYkv0xrhF kızlar az önce yaptım , sabahtan beri şeffaf uzayan akıntım var, sizce bu yumurtlama mı? Çok az miktarda idrar ile yaptım ondan mı çok koyu çıkmadı acaba?? Akşama tekrar yapayım mı???
Zeysezer Tusami bence henüz olmamış gibi ama yarın yumurtlarsın diye düşünüyorum takip et ben senin yerinde olsam bugünü de değerlendiririm
nevamm1 Tusami daha önce yoptiklarinla karşılaştır onlardan daha koyu ise bir kaç güne olur yumurtlama.henuz yok gibi geldi ama eli kulağında sanki yinede sen bugünden başla degerlendirmeye diğer günleride takip et inşallah alırsınız en kısa sürede mutlu haberleri 🙏🌹
Tusami Zeysezer o uzayan akıntıdan gelince bu gün diye düşündüm , ama kopkoyu değil acaba az miktarda idrar ile yaptım ondan mı?? Akşam bir daha test yapayım mı?? Bu günü değerlendireceğim inşallah
Tusami nevamm1 dün başladım yapmaya bu kadar koyu değildi, hani diyorlar ya şeffaf uzayan akıntı, o geliyor işte , o akıntı geldiği gün yumurtlama olur diyorlar ama benim ya olmadı yada az miktarda idrar ile yaptığım İçin 🤷♀️
Zeysezer Tusami iki damla idrar yetiyor merak etme. Herkesin akıntısı olmuyor yumurtlarken benim olmamıştı mesela bu akıntı yaklaştığını da gösterebilir elinde çok varsa test akşam da yap yarın yine yap ama bugün yapman çok da lazım değil her türlü değerlendir
Tusami bukusum senin dün bu gün arası baya fark var ve bu gün bariz yumurtlama olmuş 😊benim dünkü de çok açık renk değildi bu gün daha da koyulaşmış işte👍
Gulcingezer Tusami ya yumurtlama yada yarin zaten asil olay yumurtlamadan onceki birliktelikler o yuzden bgun ve yarini degerlendirin ins guzel sonuc olur bende oyle yaptim cnku
Gulcingezer Tusami zaten asil yumurtlamadan onceki senin tuplerindeki spermle birlesip daha cabuk dollenme sagliyo