Kayınvalidemin adı Leyla, Leyla ismini de seviyorum ama son zamanlarda kızım olursa Miray koyacağım diyordum . Eşim annesinin yanında Leyla koyabiliriz deyince sevindi, kırmak ya da hevesini kursağında bırakmakta istemiyorum, yardımlarınızı bekliyorum ☺️