Kızlar belki saçma gelicek bilmiyorum ama yinede sormak istiyorum. 8+6 yız geceleri bazen uyanıyorum bi bakıyorum sırt üstü yatıyomuşum yada sağa dönük yatıyomuşum. Bana sola dönük yat sırt üstü falan yatma kan akışın yavaşlar deniliyo bebeğe zarar verirsin diyolar. Ama uykumda dönüyorum hep solda kalamıyorum bebeğe gerçekten zarar veriyomudur? Bulantılarımda azaldı önceden her sabah kusardım ama şu sıralar kusmuyorum bişi oldu endişesi var içimde korkuyorum ilk gebeliğim bide 😣