Sysesra benim komşum da devlete gidiyordu 32den sonra randevusuz gidiliyor hastaneye, her zaman randevu olmadığı için diyordu. Birkaç kişi daha yazmış acilden giriş yaparak belki deneyebilirsiniz. Bu aralar 2 haftada bir falan gitmeniz lazım 1 ay çok uzun bir süre artık sizin için. Bence şansınızı bir deneyin ama siz bilirsiniz tabi her hastane aynı olmayabilir.