Kızlar slm, kızım 2 aylıkken emme isteksizliği başlamıştı, 2. Ayki kilo alımı da 1. Aya göre az diye gaita testi yapmıştı. Kakada gizli kan çıktı. Annesütüne alerjisi var diyerek , bana diyet verdiler.süt ürünleri ve yumurta yemiyorum şimdilik. 1 ay olucak ama kilo alımı cok az. Alerji için yapılan özel mamadan da takviye yapıyoruz ama yinede eskisi gibi değil kilo alımı.bu durumu yaşayan var mı acaba? Çok endişeleniyorum??