Duygudrk Ben hastanede bebek yoğun bakımda çalışıyorum 23 haftalığım doktorum çok şart değil ama sen bilirsin yaptırabilirsin dedi,fırsat bulup kayıt yaptırmaya bile gidememiştim ancak bugün sağlık ocağına gittim kayıt yaptırdım ilk dozu yaptılar 32 haftaya kadar yapılabilir bi zararı yok dedi ordaki hemşire 🙂