1kbrylmz canim 6+2 yim. Basindan beri gogusum cok şiş dolgun aciyor da. Ama bu sabaha kadar göğüs acısı çektim yatamadım ben anlamıyorum yürürken bile aciyor kahverengi yeri balon gibi valla yokmu suan iyi gelecek krem bisey 😬 başka da bir belirtim yok 🤷♀️ şimdiden böyleyse ilerleyen günlerde bilmiyorum nolucak 😵