Anne55_ 20+4 haftalığım bebeğimin hareketlerini hissediyorum böyle düz yatınca oynadığı zaman dışardan belli oluyor bu haftada belli olması normal mi ya bide ben kaç aylık olmuşum
nevamm1 Anne55_ ben 17 den beri hissediyorum şimdi 21 haftaligim kahvaltıdan sonra uzanıp 1 saat derlesiyoruz ben anlatıyorum o tepki veriyor hareket ediyor kıpır kıpır rutin oldu artık bizim için kahvaltı sonrası sohbetler 😁🤗
Anne55_ nevamm1 ayyy ne güzel ben anca hissetmeye başladım işte bide şuan dışardan belli olması daha da güzel bişey allahım sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin 💋❤️😊