Böyle bir post açacaktım siz açmışsınız iyi oldu 😊 bende 32+5 im ama hareketlerinde azalma oldu 3 güne kadar durmuyordu insan korkuyormuş gerçekten bide alt tarafta yoğun baskı ve kasıkta agrı hissediyorum randevuma 5 gün var hayırlısı olsun sanırım hareketleri yerlerine alıştıkları için yavaşladı sanki ☺️