Merhabalar, 11 haftalık gebeyim ve doktorların şu dönemde yasakladığı (midye kokoreç yada asitli içecekler gibi)ve önceden beri hep yediğim şeyleri canım istiyor ancak ya bir tane yedim yada köşesinden minicik aldım ama çiğköfte diyince onu bi kaç defa yedim bunlardan tüketip başına kötü birşey gelen oldumu ve aşırı turşu ekşi şeyler istiyor canım bunuda çok tüketmek vücutta ödem ve tansiyon yapar diyolar, ama benim tansiyonum hep çok düşük sanırım ondan tuzlu şeyler yemek istiyorum