Kızlar bu haftalarda başına böyle bişey gelen oldumu?
Erken doğum riskim var zaten
Hergün progestan ve haftada 1 proluton iğne kullanıyorum. Bugün peçeteye Akıntımla birlikte hafif pembe akıntı geldi,bebek ve Rahim büyüdüğü için mi yoksa normal mi bilemedim.. Fitil den kaynaklı sürekli Akıntım oluyor zaten. Bol su içip genelde yatıyorum.
Ağrım be sancım yok.
Bebek de hareket etti bugün Bi kaç kere.