Yuppiiii bende doğurdum 🤭😅
Çok keyifli, muhteşem ötesi iyi geliyordu buraya yazılan doğum hikayelerini okumak umarım benim hikayemide okursunuz sıkılmadan 😅🙉
13 temmuzda geleceğinin sinyallerini veren piremsesim annesini sabahın 5bucuğunda hastaneye gönderdi kontrol sonrası doğumum başlamadığı için beni eve gönderdiler. Sancımı evde çekme maceram başladı böylece.. O gün hastaneden dönünce öğlene kadar uyudum 1gibi kalktım evimi toparladım, evin kapılarını sildim 😅 squat ve çömelme hareketlerim değerlensin kapılarda aradan çıksın dedim.. Gün o şekilde bitti gece 12gibi yattık ama ben sancıdan uyuyamıyorum.. ılık duş… Squat.. Plates topuna yaslanarak çömelmeler.. Gece Saat 2gibi nişanım geldi 🥶 eyvah dedim geliyor, heyecan, korku, tüm duygular karıştı bende 😅 eşimi uyandırdım, dünden aklında kalacak ki birazdan sabah olacak zaten az daha dur diyor bana 😅 saati söyleyince kalktı hemen hastaneye ışınlandık 🚀 muayene ve 2cm açıklık, rahim duvarı yumuşamış doğum başlamıştı 🥺 yatış verildi.. Ama adı yatış ben yatmadım 😅 nst bağlandıkça dinlendim diyelim hep yürüdüm, çöktüm hareket ettim.. Bir muayene ettiler ki daha 1cm ilerlemiş bende diyorum 5i görürüz ama nerdee 🤪 saat 9-10arasıydı sanırım doktor tekrar muayene etti açılma 3bucuk gibi dedi ‘şimdi napalım biliyor musun sancıları çok güzel karşılıyosun ama açılmamız yavaş hadi sana yardım edelim serum verelim hızlandıralım açılmanı’ dedi. Bende ‘kandırmayın beni suni sancı dimi’ dedim. Doktor güldü tabi 🤭 eeeen yavaş şekilde verdiler iyiki vermişler. Macera burdan sonra başladı ben çok farkında değildim ama annem ve eşim vardı yanımda narkoz almış gibiymişim sarhoş gibi konuşuyormuşum. Sancılarım epey sıklaşıp düzenli şekilde geliyordu.. Derin nefesler ve sancı girdikçe çömelme hareketleri ile karşılıyordum ki yorulmayayım. Ahh canım ebem 🤭😅 kızı rehin almış olacağım ki elini tutup nolur beni bırakma diyip duruyodum. Eşimde bırak başka hastalarada bakıcak diyordu. Kızcağız giderken arkasından bağırıyomuşum nolur çabuk gel bırakma beni diye 😅 aslında sancılar gerçekten dayanılmayacak gibi değil sadece vucut yorulduğu için artık bitsin istiyorsunuz.. 6cm de suyum gelmişti ondan sonrası dahada sık gelen sancılar başlayınca benim kafa iyice gitmiş birde hastanede normal doğum yapan olmuyormuş pek herkeste bir bayram havası gelen bakıyor giden bakıyor 🙉😂 sancı girdikçe içimden bağırıp ebemizin elini kolunu sıkmışım, hep buralarda okumaktan beynime işlenmiş bağırma ki gücün tükenmesinler sancıların şiddeti artınca kurtar beni diyede sarılıyomuşum ebeme 😂 3 sancı daha girsin söz doğumhaneye ineceğiz diyince bende saydım tabi 3.sancı girdi hadi yeter götürün beni kandırıyorsunuz hep falan diyorum 😂 birde bizim inatçı kızçe kanala inmemişti o yüzden biraz daha uğraştırdı bizi sürekli çömelmemi istediler.. Ve gerçekten okuyup, öğrenmek gerek ne yapmamız gerektiği ile ilgili hep emin misin ilk doğumun olduğuna dediler bana çünkü o ağrı sızıya rağmen kendimi kontrol etmeye çalıştım hep. Neyse son Bi kontrol daha yaptılar aaa dedi ebe başı gelmiş saçlarını görüyoruuum 😂 nee neee diyorum ben tuttuk en sonunda doğumhane yolunu, dua et kız dua et bak şuan ettiğin dualar kabul olur diyerek götürüyorlar beni ne duası diyorum Allah ım kurtar beni 😅 saat 14.00 gibi girdik o duvardaki saat halen gözümde canlanıyor 🥶 içeride hazırlıklar yapılırken başka ebe ve hemşirelerde geldi aaaa bizde kalıcaz diye 10 kişi doğurttu beni resmen 🤭😅 sancı girdikçe 2 kere asla bağırmadan ıkındım ama sonraki ıkınmada artık canımın acısı değil vucut yorgunluğu ile bağırdım elimde olmadan.. doktorumda ‘ne kadar güçlüsün sen bağırılır mı hiç kız’ diyince gaza gelmiş olacağım ki biri başımı tutsun dedim o an nerden aklıma geldiyse çenemi göğsüme dayamak için.. Bianda piremsesim dahil oldu hayatımıza o anki rahatlama hissi.. Gerçekten tarifi yok.. Kızımı ilk görüşüm halen gözümün önünde 🙏🏻 dikişlerim atılırken Bi yandan doktorla konuşuyorum, ben tedirgin olunca ya da iğne konuları falan olunca çok konuşurum. Doktorum yine diyo sesin çıkmasın genç kız gibi oldu dikişlerin sus diye 😂🤣 o kafayla dikiş seti hediye edeceğim o zaman size dedim, kahkaha attı kadın 😂 şu halinle bu mu geldi aklına dedi 😂 Ne kadar dua etsem az bebek gibi ilgilendiler benimle 🙏🏻
Ve bugün biz 11günlük olduk bile söylenenler gibi size bakan bir çift boncuk göze baktıkça hiç bişey hatırlamıyorsunuz, sadece keyifli anlar kalıyor aklınızda.. Acayip komikli şeylerde yapmışım ama ben hatırlamıyorum eşimle annem halen kahkahalarla anlatıp duruyorlar 🙉
Dilerim burda doğum bekleyen tüm arkadaşlarda sağlıkla kavuşurlar yavrularına 🐥🐛🦋