Hly3 Merhaba 11 günlük kızım normlde anne sütü besleniyor dün ilk defa mama verdim doymamisti sütüm gelmedi diye ama kabız oldu sanırım hala kaka yapmadı ve ikiniyor sadece ne yapabilirim ?
meraklianne1 Hly3 bizde 18 günlüğüz bence kabızlık değildir o gaz sancısıdır bizde de başladı 3-4 gündür gaz damlasına başladım dün bende😑