Burcunuz Kızlar 26+3 uz smdiden bebek alisverisune başlamadım daha tam ama bilemiyorum havalar Soğucak ozamanda şuan yazlık ürünler var İstanbul’dayım daha önce Sivas’ta yaşadığım için çok kalın kalın şeyler alıyordum oğluma kızıma smdi kararsizim napmaliyim birde beşik öneriniz varmı acaba
Bebegimicin1 Burcunuz kiradaysanız psrk beşik öneririm. Kşrada değilsenizde aslında park beşik benim abim mobilyacı ilk cocugumda kocaman derin ahşap beşik yaptırdım şimdi oğlumu bazaya geçirdim 1.5 yaşında ekimin başındada 2. Oğlumu kucağıma alıcam inşallah allah nasip ederse kocaman ahşam beşikle işim bittikten sonra napıcam bilmiyorum koca bi yer kaplıyor park beşikler en azından baza altında saklanılabiliyor
Mom726272 Burcunuz aynı benim gibisinnn 3 yaşında oğlum var bu sefer kız bekliyoruz 😇 29 haftalık hamileyim bende cinsiyet öğrenince 5 li hastane çıkışı ve ağız mendili aldım Bi tane kalın battaniyesi var 2 tane Zıbın aldım diyorum bizim kız erken gelirse ilk giyecekleri hazır sadece çorabı yok 🙈😅 29 haftalık tam ay zaman daralıyo bana heyecan basmaya başlıyo🙈 alışverişe başlamam lazım korkuyorum 9 ayı bulmaz gelir kasılmam baya arttı çünkü 22 haftalıktan beri var önereceğim beşik bence park beşik oğlum 2 yaşına kadar yattı yanımda yatırmaya alıştıtmasam daha da yatardı
Akrepbebek Burcunuz 29+4 haftaligim. Hala bir sey almadim bir kaç ıvır zıvır dışında.ne alacağımi ne yapacağımı da bilmiyorum. Kafam karma karışık. Çocuk doğduğunda hala alışveriş yapmamış olmaktan korkuyorum 🤦♀️
MercimekveAnnesi16 Burcunuz bende 26 haftalığım valla çok zorlandım ilk gebelik ama o yüzden erken başlamıştım almaya beşik olarakta bu büyüyen beşik aldım ben
Burcunuz Bebegimicin1 canm bizimde vardı ahşap büyüyen besikdi sivastN İstanbul’a taşındık eşyaları satıp geldiğimiz için ilk çocuğuma aldign hersey gitti kiraciym park beşik düşünüyordum bende bakalım
Burcunuz Mom726272 Valla öyle bende geçen oğluma bayramlık almaya gidince kızıma da bir kaç parça biseyler aldm gerisi duruyor şu bayram yoğunluğu gecsinde diyorm bakiym yavaştan her hafta bişey alsam olr gbi kendime lohusa takimi alcam ama kışa geliyor ne tür alsam bilemedim
Bebegimicin1 Burcunuz inşallah istediğiniz gibi beşik bulursunuz birazda ben 2. Bebeğiminde erkek olmasının rahatlıgını yaşıyorum ilkinden kalanlar çok kimisi sararmış sararanları verdim başkalarına çogu şeyi hazır bezi kaldı bi birde kendim için lohusa pijaması falan
Mom726272 Burcunuz normal kalınlıkta alıp üstüne hırka da giyebilirsin ben gene pijama takımı koymayı düşünüyorum
Burcunuz MercimekveAnnesi16 ikinci gebelik ama şuan elde var 0 cinsiyet değişikliği birde olanları sattığımız için hep sil baştan 😒
Emsare 30+4 burun aspiratörü ve şampuan kaldı sadece alacağım 😅 ben daha 14 ken cinsiyet öğrenmemle başladım
Smyrayjsldirim Haftadaykm kpss den sonra başlayacaktım dün gece baktım herkes başlamış 😄 bugün alt açma minderi yaptım yastigiyla, sürpriz pike yaptım ufak tefek süsleme işleri kaldı. 😄 3 tane patik aldım bu kadar 😄 çarşıya çıktığım zaman kumaş alicam ağız mendili vs yapabilmek için annem 4 tane yelek örmus var olmazsa bir kaç tane de hazır alırım bu şekilde hazırlandık bugün.
Ilkim_05 Cok ağırlaştığımı hissediyorum 😔 hicbseye adapte olamıyorum , kıyafet gördükçe almıştık, örgulerimiz battaniyelerimiz var ama diğerleri için disarda yürümeye halim yok sizinde halsizlik sırt agriniz varmı