qnnur Merhaba kızlar, Size bir sorum olucak, benim 3. Hamileleliğim ilk oğlum normal 2. Oğlum mecburi sezaryan oldu 3buçuk yaşında oldu oğlum bu doğumumuda normal istiyorum daha once sezaryan sonrasi normal doğum yapaniniz varmi ? Şimdiden teşekkürler ☺️
Beyzan qnnur merhaba Ben 20 gün önce yaptım siz benden çok şanslısınız benim daha önce normal doğumum yoktu iki doğum arası da 2.5 sene oldu. Çok şükür bir sıkıntı yaşamadım rahatça toparlıyorum kendimi siz zaten normal doğumun rahatlığını bildiğiniz için daha istekli olursunuz. Burda iş doktorda bitiyor kimi Dr hiç yanaşmıyor ortalık zaten İlk doğumu olan anneyi bile direkt sezeryana yönlendiren doktorlarla dolu.kaldı ki sezeryan sonrası normal doğuma çogu sıcak bakmıyor. Kimi direkt 5 sene geçmeli deyip kestirip atıyor. Kimisi de benim doktorum gibi bunu destekliyor riskleri olduğunu söyleyip yakın takip yapacağı için ekstra ücret talep ediyor. Hastanem de sezeryan ve normal doğum 2000 TL iken benimki sezeryan sonrası normal doğum olduğu için 5000 TL oldu. Yani öncelikle bir hastane ve Doktor seçimi yapmanız lazım. Eğer istekli bir doktor ve maddi şartlar sağlanırsa gerisi kendiliğinden geliyor hamilelik sürecinde farklı bir muamele yapılmıyor doğumda da tek farkı direkt suni sancıyla doğumu başlatamıyor lar. Bir de 40 haftayı geçirmek istemiyorlar. Benim kendi tecrübem bu şekilde yeni sormak istediğiniz bir şey varsa seve seve yardımcı olurum.
SutlacimiYedimmiBen En son @Beyzan hanim ssvd yapmisti 2.dogumuydu aralari 2.bucuk seneydi sanirsam. Yardımcı olur musunuz arkadasa
Beyzan SutlacimiYedimmiBen hemen yazıyorum ne güzel zaman ayırıp başkasına yardımcı olmaya çalışıyorsunuz 😍
qnnur Çok teşekkür ederim bilgilendirğiniz için sezaryanin zorlugunu bildigim icin hic istekli degilim ama demekki olabiliyormus normalde çok sevindim