[silindi] Ben de doğumdan sonra icabına bakarım beyazlatici vs krem kullanacağım, agdaya gidecegim bakalim.olmadi lazer😔herkeste oluyor geçici bir süreç, hormonal diyorum takmamaya çalışıyorum.