Gkces09 Kızlar tansiyonum iki gündür 8 e kadar düşüyor ne yesem kusuyorum başım felaket ağrıyor gebelikte normal midir?
Tubis2021 Gkces09 doktorum tansiyon düşüklüğünden endişe etme yükselmesi sorun demişti . Sık sık az az ye ve tuzlu ayran kraker o tarz şeyler hep yanında olsun . Şekerli şeyler de bulundur yanında normale döndürüyor o da
milla-s Gkces09 benim gebeliğimin başından beri tansiyonum 9-6 ve 8-5 olarak ölçülüyor. Doktorum düşün olması sorun değil, yükselirse korkarız demişti. Tabi bazen aşırı da düşüyor sıcakta yorulunca, susuz kalınca falan ama 2-3 kere anca olmuştur öyle.
Tubis2021 Gkces09 anladım canım çorba tüket ama su içmeye çalış havalar sıcak vücut susuz kaldı ise o da tansiyonu düşürüyor
milla-s Gkces09 tadını sevmiyorsanız içine limon, elma vs katarak aromalandırmayı düşünebilirsiniz. Sıvı tüketimi en önemli şeylerden biri gebelikte, hele de bu sıcaklarda ihmal etmeyin.
Valide Gkces09 tuzlu ayran ya da içinde sodyum bikarbonat yazan sodalardan tüketebilirsin sodyum tuzdur tansiyonunu dengeler ben soda ile dengeliyorum ayran midemi ekşitebiliyor hem de magnezyum gibi mineraller de içerdiği için sağlıklı oluyor, sade soda zor geliyorsa yanında birkaç tuzlu çubuk da tüketebilirsin benim mide bulantısına favorim 🙊💋
Gkces09 Valide evet onu içebiliyorum teşekkür ederim eve stok yapayım günde 1 tane içsem yeter herhalde ☺️
milla-s Valide onu bilmiyordum, ben sade tüketiyorum zaten de arkadaşa fikir olsun diye söylemiştim. Yanlış olmuş o zaman🙈
Valide Gkces09 Az beslendiğin için Yetmese de yardımcı olur tatlım canım özellikle kendini takip et en çok ne zamanlarda rahatsız ediyor tansiyonun seni o zamanlara yakın düzenli içmeye çalış rabbim şifa versin 🌸🌸
Valide milla-s olur tatlım limon bi de sarımsak 1-2 puan düşürüyor tansiyonu sağlıkçıyım ben de hele yaşlılar bayılır tansiyon ilacı içmek yerine sarımsak çiğnemeye yürek yangınım 🤣🤣🌸🌸