Bebegimicin1 Bir_tospik_beklerken bütçen neye yetiyorsa o bence canım ekadar bütçen iyide olsa aşırı pahalı ürünlere gerek yok bence emzik şampuan bez konusunda en iyisi en pahalısını düşünüyorum ama kıyafet için en pahalısına gerek yok bence 2.3 ay bile giyemeden hemen büyüyolar sararıyolar xaten durdukçada 2.3 ay giyeceği kıyafete de 100.200 tl vermek saçma geliyor 10 lu hastane çıkışlarının fiyatları ebebekde uygun 150 tl falandı sanırım 5li olan takımlarıda 40tl ye 60 tl ye olanları var e bebekle lcwikikinin ürünleri iyi oluyor civilinde ürünlerinden memnunum solma çekme yapmadı
Bir_tospik_beklerken Bebegimicin1 benim için fiyat değil kalitesi önemli 30 lirayada alırım kaliteliyse 300 liraya da alırım yeter ki paramın boşa gittiğini görmeyeyim 😄😄
Bir_tospik_beklerken Annecik_ trendyoldan bakıcam fiyatlar zaten hastane çıkışı her yerde pahalı en azından kaliteli olsun
Minigim-ben [silindi] kesinlikle öyle bir şey alacak olsam ilk lcw ya bakıyorum. Mağazalarında kasada gebelere de öncelik tanıyorlar ki ayrı bir hoşuma gidiyor bu durum🤭. Zaradan hiç alışveriş yapmadım ama aklımda bulunsun. Saglikla kullanalım insallah cicilerimizi🤲🌿
Bebegimicin1 Bir_tospik_beklerken e bebekten ne aldıysam kaliteli çıktı ne doldu ne çekti prdan gğvenle yapabilirsiniz bence alısverişinizi
Pelit7 Trendyol ,ebebek ve h&m den aldım gayet güzeller indirimden aldım herşeyini mağaza gezemiyorum en güzeli eve gelmesi hele de bu sıcaklarda tavsiye ederim🌸
Mmeelliikkee Bir_tospik_beklerken lcw nin ortalama olarak gayet iyi kalitede ürünleri var aldıklarımı beğendim hep özellikle Yenidoğan’da güzel şeyler çıkartmışlar , bazı parçalar h&m biraz daha iyi gibi hani ikinci çocuk olursa kullanırım diye aldıklarım da var daha unisex şeyler ama bence kalite olarak gayet yeterli daha fazla paralara gerek yok .keyifli alışverişler 🌺
Bir_tospik_beklerken Mmeelliikkee teşekkürler genelde lcw beğenilmiş zaten gidip bi fiyat kalite kontrolü yapmam lazım 😊😊
Esmakucuk Esraali önceden daha ucuzdu şimdi son gelenler baya pahalanmış 🤷🏻♀️ artık bim vs de öyle eskisi hibi pek ucuz değil 😕
Esmakucuk [silindi] uyku tulumu almıştım bimden berbattı ama normal tulum almadığım için yorum yapamayacağım 🤷🏻♀️ lcw, ebebwk, civil den alıyorum ara ara yerel bebek mağazalarından.. lcw ve ebebekten memnunum fiyata göre kalitesi gayet iyi