Bir_tospik_beklerken ben 2. Çocuğum için tek bir set aldım onda da hakkımı chakradan kullandım. Bebe mağazasına gittim idilbaby, andywawa, bibaby baktım onların fiyatlar 300-450 tl arasındaydı. Ben de gittim chakra aldım 336 tl tuttu evet pahalı ama tek set aldım. Başka çocukta kullanacaksanız, malzemesi çok güzel yumuşacık