Seda_nrr oyku27 karnınız büyümeye başlasıysa olur deriniz geriliyordur :) kaşımayın iz kalır :) krem yağ kullanın o anda hemen :)
Bebegimicin1 oyku27 karnınız büyğmeye başladıgı için ve gerildiği için kaşımamaya çalısın kaşırsanız çatlaklarınız olur nemlendirin cildinizi karnınızı faydasını görürsünüz nemlendirmeninde
Seda_nrr oyku27 tabii gelir ama yağlar dış tabakayı koruyor kantoron yağı yara çatlak izlerine iyi geliyor birde onun yanı sıra kremlenin derinizi nemli tutun :)