gulbanuemre çok basit ben eşim yokken kurdum 😂 kurulumu da inanılmaz basitti yani hangi marka alacaksınız çok pahalı bisey almayın çünkü 1 yaşından sonra genelde daha minik arabalar lazim oluyor dışarıda bunları taşımak mesele 🙄 bi an düşünmeden aldım o kadar da para vrdim