balbocegim27 Doğumu ekim sonu kasım başına gelen anneler alışverişe başladınız mı neler aldınız ya da almayı düşünüyorsunuz hastane çantanıza neler koyacaksınız kıyafetler den kaç takım alacaksınız?
Denizyildizii balbocegim27 sadece geçen a101 de nevresim gördüm onu aldım başka bişey almadım daha. Annem ve kayınvalide hastane çıkışı alacakmış. 3 takım 0 3 ay oldumu yeter. Bi 3 takım da 3 6 ay alırım. Hastane çantasını 30 dan sonra hazırlıycam. Formda araya hastane çantası yazınca birsürü liste çıkıyor.
Egemenim64 balbocegim27 Ben 20 li hastane çıkışı ve kışlık baya kıyafet aldım kızıma örgüde severim yelekler elbiseler ördüm oğlum var bebek arabası beşik falan hepsi var bir tek Avent emzik biberon kaldı benim hepsi hazır diyebilir doğum 8 Kasım görünüyo doğum😊
Hilal-95 balbocegim27 evde koycak yer kalmadı artık odası için erken diye bekliyorum 🤗 herşey hazır nerdeyse süt pompası felan aldım hep sonradan hepsini almaya kalkarsam çok pahalı olur diye çanta içinde valiz düşünüyorum kendim içinde gecelik felan alıcam 🤗
Bebeksum balbocegim27 beşik aldım büyük eşyalardan. Ay ay ayırarak zıbın tulum aldım inşallah yeterler. Hastane çantası ve içine koyacaklarımı almadım daha indirim takip ediyorum bakalım
balbocegim27 Denizyildizii hastane çantasını çok dert etmiyorum da az çok hazırlarım kıyafetleri kaçar tane alsam kaç ay alsam onda kararsızım 3 tane yenidoğan aldım başka almayı düşünmüyorum bebek önde gidiyor giyemez kalır diye bi tane de 0-ay tulum aldım bide 6 aylık bi takım var başka da almadım
Hilal-95 Denizyildizii nevresim takımı güzelmi bende öz dilekde felan beğendim isimli felan yaptırmıcam belki yedek olarak alrım bida geldiği zaman bu hafta bime gelıyor ürünler baya var 🙃
Denizyildizii Egemenim64 benimde 7 kasım görünüyor😊 bi kızım var 2. oğlum olacak. Biberon ve emzik kızımda kullanmadım o yüzden oğlumdada kullanmıycam. 20 li hastane çıkışı görmedim hiç😕
balbocegim27 Egemenim64 ben de biberon aldım chicco nun küvet kova masrafa falan aldım iç zıbın da 3 tane yeni doğan var 6 tane falan 3 ay var 3 tane de 6 ay var daha alsammı ki zıbın bebek arabası beşik puset falan hiç bakmadık
Egemenim64 balbocegim27 Yetmezse alırısın canım ama yeni doğan çok alma 3 ay al 6 ay al kıyafetleri çok çabuk büyüyolar bebek arabasını falan da araştır indirim takip et bence çünkü hergün bişiylere zam geliyo mağlum 😊
balbocegim27 Egemenim64 yeni doğan 3 tane iç zıbın 3 tane da takım aldım 5 li başka da almam hattâ şimdi pişman oldum aldığıma da bebek önden gitmeye başladı en fazla 1 ay giyer gibime geliyor bebek arabasını hangisini almayı düşünüyorsunuz
balbocegim27 Hilal-95 ben de orta boy bi valiz almayı düşünüyorum ikimizin eşyalarını da koyarız kendime de iki takım önden düğmeli pijama almayı düşünüyorum deepend koyarım yine bi paket ped havlu tarak peçete iç çamaşırı yeterli gibime gibime geliyor
balbocegim27 1213 ben bi kaç parça bisey aldım da hepsi bi araya gelirse hem masraf çok olur diye korkuyorum bide bi an önce eşyalar hazır olsun kapının kenarında dursun istiyorum sonuçta yolu yarıladık
Hilal-95 balbocegim27 aynen ama bende bi takım pijama ama bide gecelil tarzı alırım diye düşündüm belki sezaryen felan olursa daha rahat ederm suan belli değil sonradan nolur bılemem ay bunları yazarken bile heyecanlandım🤣🤗🤗🤗🤲🏻
Denizyildizii Hilal-95 çok güzeldi. Yastık ve yorgan kılıfı vardı 25 tl ye aldım. Kumaşı rengi falan çok güzel.