Zisan_1363 çok geçmiş olsun, öncelikle moralinizi bozmayın. Ben 24 haftalıkken geçirdim, hafif atlattım. Düzenli olarak kan sulandırıcı kullanmaya başlamam dışında bende ve bebeğimde bir etkisi kalmadı çok şükür şimdi 30 haftalık olduk. Vitaminlerinizi aksatmayın, parol içmekten çekinmeyin ve bol sıvı tüketin. Ben yemek bile yapamadım, dışardan yedik hep gurbette olduğumuz için ama meyveyi ihmal etmedim.