Bebekisteyenn Birranne benim 21 de adet olmam gerekirdi tık yok beta 1.2 çıktı😅 Doktor 29.sunda tekrar gidicez bakalım
Smyrayldrm Birranne [url=https://www.hizliresim.com/ektcz9b][img]https://i.hizliresim.com/ektcz9b.jpg[/img][/url] mrblar benımde adet gunum 29 ama ben bugun yaptm pozıtıf cıktı hakkımıza hayırlısı olsun ınslhh 3+5 gunluk cıkıyo hesaplara gore cnm saglıkla kucagımıxa almayo nasıp etsın 🙏 hepımıxe cnm
CaglaG Sat 3 Temmuz 15 Temmuz da yumurtlama gördüm dün gece dayanamayıp kaset test yaptım tabiki hiç bişey çıkmadı erken olduğu için😅