Aysenurctn32 asliiyorgunn 97 gün kaldı ama sezeryan olucak o yüzden daha da aza inmiş oluyor.. sağlıkla gelsin minikler🧿
asliiyorgunn Kubraeroglu beni de ya sürekli doğum hikayeleri okuyorum bir gün normal doğum mantıklı geliyor bir gün sipinal sezaryen çok heyecanlıyım 😇😇😇