Kızlar adet olacakmışım gibi ağrı gelip gidiyor ama hala adet olmadım… kasıklarımda ağrıyor birde aşırı yorgun hissediyorum kendimi … adetten once asla boyle ağrılarım olmazdı.. geçen ay rahim filmi çekildim olumlu sonuç bekliyorum Allah kısmet edirse. Bu ay olmazsa diğer ay çatlatma iğnesiyle denicem:) benim gibi olan var mı? 0.537 çıktı Betam geçen hafta , iğne ,ilaç kullanmadım… çok şaşırdım asla boyle sayı çıkmıyordu… Geç dollenme olabilir mi?