Mom567 Kızlar doğum yapalı 2 gün oluyor ama doktor her ihtimale karşı mama al dedi hastanede verdikleri çok gaz yaptı gaz yapmayan mama önerisi lütfen 🤦🏽♀️
Annesininkuzusu01 Mom567 Ben Hipp tercih edeceğim, çevremde Hipp kullananlardan hiç olumsuz bir yorum almadım
Gonul_enes Mom567 bendr bu bebegime hipp basliycam ins, diger ikisine aptamil ve golden guat vermistim
Mom567 Meliss222 şuan tutmuyor cnm sütümü sağıp veriyorum mama taraftarı değilim ama arada ihtiyacın olur dedi o yüzden alıcamm mecbur🤦🏽♀️
teachervera Mom567 Kuzum benim de 3 gün sonra geldi bol bol emzir eve gidince sıcak bir banyo bol su. Bir de kayısı incir hoşafı iç
Kodalailesi Mom567 ALMA canım pişman olursun biberonu da verme kaşıkla veya şırınga ile içir kızımda bin pişman oldum memeyi tutmadı biberona alıştı şimdi mamayı bile zorla içiriyoruz sürekli memende tut ten teması yapın. Her fırsatta önce memeni teklif et ayakta emzir 10 farklı emzirme tekniği varmış hepsini dene illaki birini tutuyormuş şimdi biberon ve mama kolay geliyor ama zaman geçtikçe o kadar yorucu oluyor ki mamanın bekleme süresi 1 saat sonra çöp oluyor ama gögsünde sütün hemen hazır mama da dışarıya flan çıktığında çok yoruluyorsun. Bebeğinin beslenmesi yetersizse mama al . Doktorlar işin kolayına kaçıyor hemen biberon mama diyo bize dedikleri gibi
oykuduru21 Mom567 ben şuan hipp combiotic kullanıyorum yine gaz sorunu var çünkü kolik aşırı gazlı, hipp combiotic, aptamil conformil, sma comfort kullandığım gaz ve kabızlık mamaları aptamil ve hippten memnun kaldım