Burcuuuu_67 Anneler çatlaklarınız için neler yapıyorsunuz neler kullanıyorsunuz ve nasıl kullanıyorsunuz
rgk Burcuuuu_67 ben de lierac aldım ayrıca hindistan cevizi yağı çok tavsiye edildi onu da aldım kullanıyorum.
Feyza-nur Burcuuuu_67 2 aydan beri mustela kullanıyorum şuanlık çok memnunum 35 haftadayız yapısı çok kaygan olduğu için sürekli sürdüğümde beni nemli tutuyor
Hilalkorkmaz U-E bende basından beri kullanıyordum suan 26. Haftamdayım bu hafta başladı kasıktan yukarı doğru kırmızı kırmızı çatlaklar oluşmaya güç catlıcagımı düşünmemiştim
Beyza97 Fit alive hücre yenileyici kremi var arkadaşım tavsiye etti o çatlayan yerlere sürmüş azalmıştı bende kullanmayı düşünüyorum
U-E Hilalkorkmaz lierac kullanıyorsanız yanına ek başka bşy daha kullanın bn kullanmadım çatlaklar oldu ama bio diye başlyan bi ilacla lieracı kullanan arkadasımda olmadı sabah bio isimli olanı aksam lieracı kullanıyormus