Annesininkuzusu01 Yenibiranne111 15 e kadar yüzüstü yattım sonra istesemde yatamadım zaten göbeğim çıkınca😂
mom076 Yenibiranne111 öğrendiğimden beri yüz üstü yatamıyorum psikolojik heralde bazen ansızın uyanıyorum nefes darlığıyla bir bakıyorum yüz üstü yatmışım o yüzden genelde sol yada sağ yatıyorum sırt üstüde yatamıyorum ansızın sanki nefesim duracak gibime geliyor .
Btl_ulusal Yenibiranne111 yatabildiğim kadar yattım ama artık yüz üstü uzanamıyorum karnım direk rahatsız ediyor 😂 20. Haftaya kadar uyudum o şekilde İnternetten araştırdığımda da 25.haftaya kadar bir sorun olmayacağı yazıyordu ama karnım Buna müsaade etmiyor 😂
Emel123 Yenibiranne111 ben de öğrenir öğrenmez bıraktım. Hep yüzüstü uydurdum. O kadar özledim ki o rahatlığı anlatamam 🥺
merve100 12 haftalığım , kusmaktan bitap düşünce yüz üstü uyumuş buluyorum kendimi ama hafif hafif doluluk hissi oluştu 1 2 hafta sonra yatamam gibi
milla-s Yenibiranne111 20.haftadan sonra göbeğim çıkınca rahat edemeyip bıraktım ama doktorum 24′e kadar sıkıntı olmaz demişti
psychologist Yenibiranne111 karnım rahatsız olana kadar . Yani ne zaman çıkarsa sanırım 15-16 haftalıkken alışmaya çalıştım sonrasında zaten yatılmıyor biraz fazla yan yatsam hemen tekmeliyor😀
Burcunuz Periperihan Normalde hep öyle yatmaya alismism smdide unutuyorm şuan rahatım ama ileride zorlaşacak sanrm
Tugbamete Yenibiranne111 13 haftalığım hala kendimi yüzüstü uyurken buluyorum karnım şişince otomatikman uyuyamaz hale gelirim o zaman bırakırım heralde 🙈
Periperihan Burcunuz Bilemiyorum ama kurum sokumum çok ağrıyor acaba o şekilde uyudum ya bebek mi baskı yaptı anlamadm ki buqundur kotu
Periperihan Burcunuz ay bittim ben ya gecmiyo çok kötü oldum yatamiyorum kalkamıyorum düz durmaiyorum wc ye gidemiyorum hareketsiz kaldm napicam ya